POCETNA STRANA

Pogledaj i ovaj recept obavezno

POGLEDAJ RECEPT ZA PAPRIKU U PAVLACI NA BRZAKA

POGLEDAJTE KAKO SACUVATI MUSKATLE PREKO ZIME

ZAPRATITE KANAL DA PRATITE SLAVSKE RECEPTE

Podelite recept sa prijateljima

Translate ПРЕВОДАЧ Преведувач TŁUMACZ ΜΕΤΑΦΡΑΣΤΗΣ

Barena paprika -recept za najbolji presolac


1 l. sirćeta
3 l. vode
250 gr. šećera
120 gr. soli
1 beli luk-

zrno bibera
peršunov list
6 kg. paradajz paprike ili bilo koje druge
1 konzervans



Vodu, sirće,šećer, konzervans i so staviti da provri, zatim dodavati papriku unutra da se bari ,ako stavljate celu papriku pre toga treba izbockati iglicom da tekućina uđe u papriku za vreme barenja,ja sam ih sekla na polutke i narovno ocistila od semena i drske bariti da samo malo omakša i vaditi je napolje i onda stavljati sledeću. papriku stavljati u poklopljenu posudu, i kad se ohladi ređati je u tegle posipati sa iseckanim belim lukom, peršunovim listom ja ga ovaj put nisam imala i biberom zaliti je sa tekućinom u kojoj se barila


.Ja sam pravila vecu kolicinu pa sam je stavila u burence ovaj put.
Podelite recept sa prijateljima na fb mozda nekom zatreba.Recept za  najbolju zimnicu na hladno imate  OVDE-Recept za jeger Zimnicu mnogo jednostavniju od ajvara imate OVDE-Recept za papriku punjenu kupusom po starinski bez hemije  imate OVDE-Recept za najlepsu barenu papriku bez hemije imate OVDE



Recept za papriku punjenu kupusom imate OVDE.Recept za starinski ajvar imate OVDE,RECEPT ZA NAJBOLJI PRESOLAC ZA KRASTAVCE KOJI SE NIKAD NE POKVARE IMATE OVDE.Recept za punjene krastavce imate OVDE.Recept za papriku u pavlaci imate OVDE.Recept za krastvace ukiseljenje sa hlebom imate OVDE


Pogledajte i recept za najlepsu salatu sa pecenim paprikama

procitaj i ovaj recept