POCETNA STRANA

Podelite recept sa prijateljima

Translate ПРЕВОДАЧ Преведувач TŁUMACZ ΜΕΤΑΦΡΑΣΤΗΣ

Cigaret baklava sa orasima i cokoladom-neodoljiva

Potrebno je:
1/2 kg kora za baklave
250 gr putera (margarina)
100 gr cokolade za kuvanje
200 gr mlevenih oraha
Za serbet:
2 solje (250 ml) secera
2 solje vode

Od maslaca (margarina) kasikom odvojiti jedan cosak (za dve kasike) i sa cokoladom na slaboj vatri otopiti. Skloniti i umesati orahe. Ta masa ne treba da bude suva, vec kompaktna, ako je suva dodajte jos malo maslaca (margarina) od kora ( meni je otislo 12) uzimajte jednu po jednu i filujte samo na pocetku kore praveci kao jednu traku od fila, i motajte na gore, ni cvrsto ni labavo, prenesite je u pleh ( ja sam u onaj veliki od rerne ) i tako svaku do kraja. Ako su duze od pleha samo ih malo naberite. Uzmite najostriji noz sto imate i secite kako volite: na male parcice ( najefektnije), malo vece ( kao ja ), pravo, koso... Otopite preostali maslac ( margarin ) i zalijte baklavice. Stavite da se peku ( ja sam na 170 stepeni 30 minuta ). Stavite secer i vodu da se topi, lepo promesajte da se razbije secer i neka vrije oko 15 minuta. Zalijte baklavu, neka bude ohladjen ili serbet ili baklava, sacekajte da upije tecnost .Podelite recept sa prijateljima na fb mozda nekom zatreba.
loading...