POCETNA STRANA

Pogledaj i ovaj recept obavezno

POGLEDAJ RECEPT ZA PAPRIKU U PAVLACI NA BRZAKA

POGLEDAJTE KAKO SACUVATI MUSKATLE PREKO ZIME

ZAPRATITE KANAL DA PRATITE SLAVSKE RECEPTE

Podelite recept sa prijateljima

Translate ПРЕВОДАЧ Преведувач TŁUMACZ ΜΕΤΑΦΡΑΣΤΗΣ

Pogaca sa spanacem i sirom-recept i postupak


fil
oko 300 gr prokuvanog, sitno iseckanog i dobro ocedjenog spanaća
oko 400 gr sitnog sira
2 jaja sve umesati dobro
testo
500 gr brašna
250 ml mleka
25 gr svežeg kvasca
50 ml ulja
1 kašičica soli
1 jaje

Staviti kvasac u mlako mleko sa jednom kašičicom šečera i malo brašna.Kad kvasac nadođe zamesiti testo sa brašnom, uljem, solju i jednim jajetom.Pokriti i ostaviti da naraste. Kad testo naraste, podeliti ga na dva dela.Od svakog dela razviti krug prečnika koliki vam je pleh u kom cete peci.Prvi krug staviti na pleh na papir za pečenje i poređati fil kao na slici. Ivice testa premazati umućenim jajetom.Drugi krug postaviti odozgo. U sredinu staviti času odgovarajuće veličine.Krajeve testa spojiti viljuškom pritiskajuci ih.Iseći testo na 12 delova od kraja prema sredini do oko 2 cm do čaše.Ja sam na par vise jer me bilo strah da ce biti debelo.Svaki deo okrenuti uspravno ili malo sa strane zavrnuti kao ja,to je vec po zelji slobodno eksperimentisite sa krajevima,ja sam stavila malo vise fila pa me bilo strah ako ga okrenem gore da ne iskipi sve,Premazati testo umućenim jajetom, a sredinu posipati po zelji. Staviti pogaču u hladnu rernu, uključiti je na 200 stepeni i peći ukupno oko 45-50 minuta.Sa ovakvim testom mozete filovati po zelji i sa drugim filom.Podelite recept sa prijateljima mozda nekom zatreba.

Pogledajte i recept za najlepsu salatu sa pecenim paprikama

procitaj i ovaj recept