POCETNA STRANA

Pogledaj i ovaj recept obavezno

POGLEDAJ RECEPT ZA PAPRIKU U PAVLACI NA BRZAKA

POGLEDAJTE KAKO SACUVATI MUSKATLE PREKO ZIME

ZAPRATITE KANAL DA PRATITE SLAVSKE RECEPTE

Podelite recept sa prijateljima

Translate ПРЕВОДАЧ Преведувач TŁUMACZ ΜΕΤΑΦΡΑΣΤΗΣ

Posna afrika torta


Kore
4 dl vode
18 kašika brašna
2 kašike kakaoa
4 kašike ulja
3 kašike pekmeza ja stavljam od sljiva a moze i od kajsije)

2 kašičice sode bikarbone
1 šaka sjeckanih oraha
300 g secera
FIL:
1/2l vode
2 kesice pudinga od čokolade
200 g posne čokolade za kuvanje
250 g margarina
300 g šećera u prahu
300 g mljevene plazme posne
JOŠ: 500 ml slatke pavlake za šlag-biljne posne

Kora: u vodi otopit šećer pa dodati ulje, brašno pomiješano sa sodom, kakao, orahe i pekmez. Tijesto podijelit na dva dijela da se ispeku dvije kore.Tako je u original receptu ali ja sam pekla 3 kore jer sam pravila za slavu i imala sam puno gostiju. Pečene kore presjeći vodoravno tako od dvije kore da imamo 4 kore.a ja sam imala 3 velike FIL: U vodi skuvati puding po upustvu. U kuvan puding dodati čokoladu da se istopi. U hladan fil dodati margarin koji smo dobro umutili sa šećerom Dobro smjesu sjediniti.na kraju dodati mljevenu plazmu. Posebno umutiti slatku pavlaku u čvrst snijeg.Filovati kora plus fil plus šlag i tako naizmjenično dok se sve ne utroši.Podelite recept sa prijateljima na fb mozda nekom zatreba sezona je posta.Recept za posno jelo sa paprikom iz tursije i ajvarom .VIDEO  imate OVDE.  Recept za POSNE Cupavce za par minuta koji se ne peku VIDEO imate OVDE-Reecept za najlepsu posnu salatu za slave imate OVDE-Recept za najlepse POSNE kolace sa bananom za par minuta imate OVDE

Pogledajte i recept za najlepsu salatu sa pecenim paprikama

procitaj i ovaj recept