POCETNA STRANA

Pogledaj i ovaj recept obavezno

POGLEDAJ RECEPT ZA PAPRIKU U PAVLACI NA BRZAKA

POGLEDAJTE KAKO SACUVATI MUSKATLE PREKO ZIME

ZAPRATITE KANAL DA PRATITE SLAVSKE RECEPTE

Podelite recept sa prijateljima

Translate ПРЕВОДАЧ Преведувач TŁUMACZ ΜΕΤΑΦΡΑΣΤΗΣ

Rodjendanska plazma torta za princezu

1 kom (250 gr) margarina
2 kutije (600 gr) mlevenog plazma keksa
200 gr (ja stavim i manje) šećera u prahu
4 jaja
150 gr (ja sam imala i više mlevenih lešnika
2 dl gaziranog soka od pomorandže (ja sam stavila Fantu)i
saka seckanih zele bombona
za glazuru topljeni eurokrem ili slag

U jednu veliki činiju (jer ovo je stvarno velika masa…ipak idu 2 kutije keksa) umešati sve sastojke pa polako dolivajte sok od pomorandže (u ovom slučaju Fantu). Mešajte rukama dok se svi sastojci dobro ne sjedine i po potrebi dodati još soka (Treba biti gusta masa, a opet ne pregusta i nikako ne presuva…tako da je možete fino oblikovati.Na okrugli kalup ili koji god moj je ovaj u obliku cveta…možete praviti razne oblike rasporedite masu.Istopiti eurokrem pa ga premazati kad se torta stvrdne,ukrasiti po zelji.

Pogledajte i recept za najlepsu salatu sa pecenim paprikama

procitaj i ovaj recept