POCETNA STRANA

Podelite recept sa prijateljima

Translate ПРЕВОДАЧ Преведувач TŁUMACZ ΜΕΤΑΦΡΑΣΤΗΣ

Slavske posne kuglice sa bananom i plazmom


2 banane
200 g šećera u prahu
250 g mlevenog posnog plazma keksa
100 g badema ili lesnika ja sam stavljala lesnike
Priprema
Badem ili lesnike propržiti i samleti krupnije, banane ispasirati štapnim blenderom, dodati šećer u prahu, 200 g mlevene posne plazme i mlevene bademe.tj ja lesnike. Sve sjediniti u lepu jednoličnu masu. Praviti kuglice i uvaljati ih u plazmu. Možete kuglice valjati po vašem izboru u mleveni badem ili orahe ili ih preliti posnom čokoladom ili kao ja ukrasiti umucenim posnim slagom koji mi je ostao od torte koju sam pravila.Slagati ih u korpice papirne.Praviti ih dan pre slave da se lepo stegnu.Podelite recept sa prijateljima na fb mozda nekom zatreba vreme je posta i posnih slava.
loading...