POCETNA STRANA

Pogledaj i ovaj recept obavezno

POGLEDAJ RECEPT ZA PAPRIKU U PAVLACI NA BRZAKA

POGLEDAJTE KAKO SACUVATI MUSKATLE PREKO ZIME

ZAPRATITE KANAL DA PRATITE SLAVSKE RECEPTE

Podelite recept sa prijateljima

Translate ПРЕВОДАЧ Преведувач TŁUMACZ ΜΕΤΑΦΡΑΣΤΗΣ

Pogaca korpa -predlog za Vaskrs



1kg brasna
1jaje
 1/2 svezeg kvasca-oko 20grotopljenog u solji toplog mleka u koje je stavljena mala kasicica secera. brasno posolim i dodam 1/2solje ulja ,jaje, kvasac zamesim toplom vodom i ostavim da odstoji na toplom oko 45min...
Testo sam podelila u dva dela i od jednog formirala sredinu korpe a od drugog dela pravila pletenice koje su predstavljale rucku za korpu i ukrase okolo korpe od jedne pletenice "ukrasti " malo testa pa od njega napraviti cvetice za ukras na korpi,oko cvetica pustite masti na volju.  


Rucka je malo deblja pletenica a odvojila sam je od testa korpe tako sto sam komad kartona umotala u papir za pecenje i stavila ga izmedju korpe i pletenice pa kada je peceno i izvadi se to ostane supljina kao na slici.rupicasto testo sam dobila tako sto sam komad testa velicine oraha rastanjila oglagijom a onda nozem pravila crtice po njemu a kada sam da stavljala preko pogace malo ga "razvukla" i prekrila pogacu---korpu i stavila u tepsiju.na kraju sam celu korpu premazala umucenim zumancetom Peci dok ne porumeni.Recept nam je poslala Svjetlana Pustivuk iz Zvornika.
KLIKER JAJA imate OVDE
Najlepse farbanje Vaskrsnjih jaja,nekoliko nacina imate OVDE.Recept za dekupaz jaja imate OVDE a za mermerna jaja imate OVDE.Novi nacin za jaja u lukovini imate OVDE-Kako izbeliti jaja imate OVDE.Novu jednostavnu metodu za jaja da se klinci zabave sa vama imate OVDE.Najzdraviju metodu u lukovini na par nacina imate OVDE ,Farbanje na pari imate OVDE-Farbanje jaja sa krep papirom imate OVDE-svetlucava jaja sa secerom imate OVDE










Pogledajte i recept za najlepsu salatu sa pecenim paprikama

procitaj i ovaj recept