POCETNA STRANA

Pogledaj i ovaj recept obavezno

POGLEDAJ RECEPT ZA PAPRIKU U PAVLACI NA BRZAKA

POGLEDAJTE KAKO SACUVATI MUSKATLE PREKO ZIME

ZAPRATITE KANAL DA PRATITE SLAVSKE RECEPTE

Podelite recept sa prijateljima

Translate ПРЕВОДАЧ Преведувач TŁUMACZ ΜΕΤΑΦΡΑΣΤΗΣ

CUfte u omotu-da odusevite cak i svekrvu :D


Kazu ceo interenet je poludeo za ovim receptom ,pa reko da probam i ja,nisam se pokajala,zabelezila sam ga na svom blogu iz sve ostale recepte koje sam pravila.
Negde sam u komentarima procitala da odusevite cak i svekrvu ako je to uopste moguce :D
Meni je inace tesko kad pisem recepte ,jer ja uglavnom sve pravim odokativnom metodom :D


Potrebno je da obarite krompire i iseckate ih na kolutove, pa da njima popločate vatrostalnu posudu.
Znaci od kolicine posude zavisi i kolicina sastojaka.
Mleveno meso pomešajte sa sitno seckanim lukom, mlevenom paprikom, solju i biberom (a po sopstvenom ukusu možete dodati koje god još hoćete začine), pa valjajte ćufte.
Njih naređajte na krompir, pa između ređajte kolutove krompira tako da svaka ćuftica bude ograđena - kao u "zatvoru".kao na slici

Potom prelijte ćuftice bešamel sosom, narendajte kačkavalj i zapecite u rerni na 200 stepeni.
Savrsen je obrok bilo ko da vam dolazi necete se obrukati .Podelite recept sa prijateljima na fb mozda nekom zatreba.ovde imate i par video recepata koji ce vas mozda interesovati





Pogledajte i recept za najlepsu salatu sa pecenim paprikama

procitaj i ovaj recept