POCETNA STRANA

Pogledaj i ovaj recept obavezno

POGLEDAJ RECEPT ZA PAPRIKU U PAVLACI NA BRZAKA

POGLEDAJTE KAKO SACUVATI MUSKATLE PREKO ZIME

ZAPRATITE KANAL DA PRATITE SLAVSKE RECEPTE

Podelite recept sa prijateljima

Translate ПРЕВОДАЧ Преведувач TŁUMACZ ΜΕΤΑΦΡΑΣΤΗΣ

Domaci bejk rols

1) Stari hleb ja sam koristila tost hleb.
2) Ulje
3) Zacini: Vegeta, aleva paprika, beli luk (svez ili u prahu), suvi bosiljak ili persun, krem supa od sampinjona
Casom koja ima tanke stranice ili modlom (od tankog lima) vaditi krugove zeljene velicine. Ja sam koristila casu Varjacom praviti rupu na sredini.U posudu sipati ulje i dodati zacin po zelji. Ja sam za prvu turu stavljala malo aleve paprike i vegete, za drugu sam sa uljem pomesala malo krem corbe od pecuraka i za trecu izrendala beli luk u ulje i dodala vegetu i suvi bosiljak. Svaki kruzic premazati cetkicom sa obe strane.Ubaciti u zagrejanu rernu (180C). Peci kratko. Nekih par minuta.

Proveriti da li je hleb krckav i tvrd. Paziti dobro da ne zagori ,podelite recept sa prijateljima na fb mozda nekom zatreba.

Pogledajte i recept za najlepsu salatu sa pecenim paprikama

procitaj i ovaj recept