POCETNA STRANA

Pogledaj i ovaj recept obavezno

POGLEDAJ RECEPT ZA PAPRIKU U PAVLACI NA BRZAKA

POGLEDAJTE KAKO SACUVATI MUSKATLE PREKO ZIME

ZAPRATITE KANAL DA PRATITE SLAVSKE RECEPTE

Podelite recept sa prijateljima

Translate ПРЕВОДАЧ Преведувач TŁUMACZ ΜΕΤΑΦΡΑΣΤΗΣ

Najlepsi cake popsi sa plazmom i eurokremom-za domacice pocetnice


Potrebni sastojci:
mlevena plazma-200g pečeni lešnici-100g eurokrem-180gmleko-80ml Glazura: kašika ulja bela čokolada-150g perlice za ukrašavanje
Ovo je super jednostavan i brz recept, 100g proprženih lešnika sam ubacila u blender i iz par poteza iseckla, namerno sam ostavila i koji krupniji, to je sada već stvar ukusa… 200g mlevene Plazme sam pomešala sa lešnicima i sa 180g eurokrema i 80ml mleka, sve sam odbro umutila. Ruke sam malo pokvasila i oblikova kuglice. Na tacnu sam stavila silikonsku podlogu i ređala kuglice na nju, a zatim sam sve stavila u zamrzivač da se kuglice stegnu.U šerpu ( od 2,8l) sam sipala vodu otprilike 1/3 na dno sam stavila truleks krpu,i uključila da se zagreje. U Mixericu od 2l sam stavila par kapi ulja i 150g bele čokolade. Mixericu sam stavila u šerpu i otopila čokoladu na pari…pošto je ovo proces koji traje, savršeno je jer imate otopljenu čokoladu, a ona ne menja svoj ukus, neće zagoreti, niti se stegnuti tokom rada..ali vi mozete i na svoj nacin praviti gazuru svakako moze od crne ili kao ja ovaj put od bele cokolade.Štapiće za roštilj sam zamakala u otopljenu čokoladu pa sam zabadala u kuglice (ovako se napravi veza između štapića i kuglice), zatim sam kuglice umakala u rastopljenu čokoladu, i štapiće zabadala u stiropor, dok se još nisu ohladile posipala sam sa ukrasima. Ovaj put su to bile šarene perle. Kada su se kuglice ohladile, presložila sam ih u posudu zajedno sa čoko Cake posima :) i ostavila u frižideru…Podelite recept sa prijateljicama na fb mozda nekoj zatreba ideja.Recept za najlepsu sladoled tortu koja se ne pece imate OVDE.Recept za najlepsu cokoladnu vocnu tortu koja se ne pece imate OVDE.
Recepte za 6 kremastih torti imate OVDERecepte za mancmelo mafine koji uvek najbolje prodju imate OVDE
Recepte i video recepte kako da sami napravite slatki sto za decije rodjendane imate OVDE

Pogledajte i recept za najlepsu salatu sa pecenim paprikama

procitaj i ovaj recept