POCETNA STRANA

Pogledaj i ovaj recept obavezno

POGLEDAJ RECEPT ZA PAPRIKU U PAVLACI NA BRZAKA

POGLEDAJTE KAKO SACUVATI MUSKATLE PREKO ZIME

ZAPRATITE KANAL DA PRATITE SLAVSKE RECEPTE

Podelite recept sa prijateljima

Translate ПРЕВОДАЧ Преведувач TŁUMACZ ΜΕΤΑΦΡΑΣΤΗΣ

Lisnato puding jagode ili maline-savrseno za decije rodjendane plus video recept








Sastojci 1 pakovanje smrznutog testa
1 puding od vanile 0,5 l mleka 2 kašike šećera
malo ulja
 po zelji umesto pudinga ja stavljam i marmeladu i nutelu ili krem a ovaj put sam na kraju stavila i voce jer sam pravila klincima za rodjendan -voce je po zelji,ja sam koristila jagode i maline 
Lisnato testo istanjite na radnoj ploči posutom brašnom.Isecite testo na kvadrate 4x4 cm.Puding kuvajte sa mlekom i šećerom.Kalup za projice premazite sa uljem


. U dno udubljanja stavite kvadratić lisnatog testa, tako da ivice iz kalupa izlaze iz kalupa.Zatim u sredinu na testu po dve kašike, prohladjen puding od vanile,krem ili marmelada po zelji. Mozete gore iznad fila spojiti krajeve a mozete i ostaviti tako,ja sam vidite na slici radila na oba nacina.Pe
ći na 180 stepeni dok ne dobije zlatkastu boju.Po zelji posuti secerom u prahu. I od gore stvaiti jagode ili maline .Podelite recept sa prijateljima na fb mozda nekom zatreba.Recept za najlepsu sladoled tortu koja se ne pece imate OVDE.Recept za najlepsu cokoladnu vocnu tortu koja se ne pece imate OVDE.
Recepte za 6 kremastih torti imate OVDE-Recept za domacu sokatu imate OVDE-RECEPT ZA LIKER OD JAGODA I ZOVE IMATE OVDE




Pogledajte i recept za najlepsu salatu sa pecenim paprikama

procitaj i ovaj recept