POCETNA STRANA

Pogledaj i ovaj recept obavezno

POGLEDAJ RECEPT ZA PAPRIKU U PAVLACI NA BRZAKA

POGLEDAJTE KAKO SACUVATI MUSKATLE PREKO ZIME

ZAPRATITE KANAL DA PRATITE SLAVSKE RECEPTE

Podelite recept sa prijateljima

Translate ПРЕВОДАЧ Преведувач TŁUMACZ ΜΕΤΑΦΡΑΣΤΗΣ

Socne cokoladne kocke sa seckanom cokoladom -jeftini sastojci prelep ukus










Sastojci inace ovo su poznati americki braunsi

  • Biskvit:
  • jaja
  • 9 zlica secera
  • 9 zlica ulja
  • 9 zlica mlijeka
  • 9 zlica glatkog brasna
  • 3 zlice kakaa
  • prasak za pecivo
  • Po zelji....
  • nasjeckana cokolada ( 60 % kakaa )ja sam koristila menaz cokoladu 
  • Preliv:
  • 1/2 l mlijeka
  • 5 zlica secera ili 5 vanili secera

Pecnicu zagrijte na 180 stupnjeva. Pleh namazite maslacem/margarinom i pobrasnite. Ja sam pekla u tepsiji 33 X 20 cm.Brasno, prasak za pecivo i kakao prosijte. Pjenasto izmiksajte jaja i secer, polako dodajte ulje, pa naizmjenicno mlijeko , te mjesavinu brasna, kakaa i praska za pecivo. Po zelji pobacajte malo nasjeckane cokolade,ja sam koristila menaz
 Dok se Browniesi peku prokuhajte mlijeko sa secerom. Ja sam stavila 3 zlice secera i 2 vanili secera.Vruc kolac u dva - tri puta ( nakon svakog zalijevanja pricekajte par minuta da se mlijeko fino upije ) preliti sa vrucim mlijekom i secerom.
Nemojte odmah izliti sve mlijeko jer ce vam sve mlijeko zavrsiti na dnu... ovako ce se lijepo rasporediti.
 Ohladite i uzivajte.... :))Pecite oko 25 minuta.Od gore moze glazura tanka i ne mora.
Podelite recept sa prijateljima na fb sigurno nekom treba.

Pogledajte i recept za najlepsu salatu sa pecenim paprikama

procitaj i ovaj recept