POCETNA STRANA

Pogledaj i ovaj recept obavezno

POGLEDAJ RECEPT ZA PAPRIKU U PAVLACI NA BRZAKA

POGLEDAJTE KAKO SACUVATI MUSKATLE PREKO ZIME

ZAPRATITE KANAL DA PRATITE SLAVSKE RECEPTE

Podelite recept sa prijateljima

Translate ПРЕВОДАЧ Преведувач TŁUMACZ ΜΕΤΑΦΡΑΣΤΗΣ

Prilog uz rostilj -rizoto


Potrebno je za rizoto
1 poriluk 1 sargarepa
2 kasike pirinca vegeta biber
1 paradajz mljevena slatka paprika
,i povrce po zelji,sta se nadje,ja sam stavila i dva sampinjona,ostalo mi sto sam taj dan pravila gulas od njih
1-2 kasicice krem sira
Za rizoto isjeckati sargarepu i malo je prodinstati u tiganju pa dodati nasjeckan poriluk i paradajz i sampinjone moze i jedna paprika,od voje vam nema greske sa povrcem,ja pravim po principu sta se zatekne kuci ,zatim pirinac i naliti sa malo ulja i vode pa dinstati da se povrce skuva.Kad je povrce skuvano zaciniti i pustiti da voda ispari pa dodati sir, ostaviti da se istopi i sipati u kalupe.Ja sam stavljala u male casice od sladoleda sto je ostalo do klinaca,sto su jeli taj dan,a inace stavljam u solju manju ,da bi dobili lep oblik.Jos jedan lepsi prilog uz rostilj su tikvice sa sirom-recept za njih OVDE


Pogledajte i recept za najlepsu salatu sa pecenim paprikama

procitaj i ovaj recept