POCETNA STRANA

Pogledaj i ovaj recept obavezno

POGLEDAJ RECEPT ZA PAPRIKU U PAVLACI NA BRZAKA

POGLEDAJTE KAKO SACUVATI MUSKATLE PREKO ZIME

ZAPRATITE KANAL DA PRATITE SLAVSKE RECEPTE

Podelite recept sa prijateljima

Translate ПРЕВОДАЧ Преведувач TŁUMACZ ΜΕΤΑΦΡΑΣΤΗΣ

Lisnato puding i jagode-brzo i lako -gotovo za par minuta ako vam se najave gosti i video za ruzice







Sastojci 1 pakovanje smrznutog testa
1 puding od vanile 
0,5 l mleka 
2 kašike šećera
malo ulja
VIDEO ZA JAGODE U LISNATOM TESTU IMATE OVDE
 po zelji umesto pudinga ja stavljam i marmeladu i nutelu ili krem a ovaj put sam na kraju stavila i voce jer sam pravila klincima za rodjendan -voce je po zelji,ja sam koristila jagode i maline 
Lisnato testo istanjite na radnoj ploči posutom brašnom.
Isecite testo na kvadrate 4x4 cm.Puding kuvajte sa mlekom i šećerom.Kalup za projice premazite sa uljem
. U dno udubljanja stavite kvadratić lisnatog testa, tako da ivice iz kalupa izlaze iz kalupa.Zatim u sredinu na testu po dve kašike, prohladjen puding od vanile,krem ili marmelada po zelji. 
Mozete gore iznad fila spojiti krajeve a mozete i ostaviti tako,ja sam vidite na slici radila na oba nacina.Pe
ći na 180 stepeni dok ne dobije zlatkastu boju.
Po zelji posuti secerom u prahu. I od gore stvaiti jagode ili maline .Podelite recept sa prijateljima na fb mozda nekom zatreba.
Recept za domacu sokatu imate OVDE-RECEPT ZA LIKER OD JAGODA I ZOVE IMATE OVDE Jos puno mojih brzinskih video recepata imate OVDE  
Recept za najlepsu salatu uz sve vrste pecenja sa pecenom paprikom imate OVDE
Recept za brzinski rucak sa punjenim paprikama sa pavlakom i krompirom imate OVDE
Najejdnostaviji recept za papriku u pavlaci imate OVDE
Recept za tortu od cevapa da odusevite goste imate OVDE
Recept z najizdasniju i najlepsu rodjendansku tortu imate OVDE
Recept za hleb iz serpe a kao da je ispod saca imate OVDE
Recept za slanu toru od oblatne za par trenutaka imate OVDE
Recept za cuvarkucu protiv mioma cista i pomoc kod stitne zlezde i spas za sve zenske probleme imate OVDE








Pogledajte i recept za najlepsu salatu sa pecenim paprikama

procitaj i ovaj recept