POCETNA STRANA

Pogledaj i ovaj recept obavezno

POGLEDAJ RECEPT ZA PAPRIKU U PAVLACI NA BRZAKA

POGLEDAJTE KAKO SACUVATI MUSKATLE PREKO ZIME

ZAPRATITE KANAL DA PRATITE SLAVSKE RECEPTE

Podelite recept sa prijateljima

Translate ПРЕВОДАЧ Преведувач TŁUMACZ ΜΕΤΑΦΡΑΣΤΗΣ

Torta od testa i sampinjona-jednostavnija biti ne moze




40dkg spiralica moze i  makarona obarenih
10dkg slanine iseckane na kockice
 4 jaja
3žlice ajvara
 2dcl vrhnja za kuhanje
 1 režanj češnjaka
30dkg šunke
20dkg svježeg ili smrznutog graška ide u original receptu ja sam stavila jednu  manju teglicu mariniranih sampinjona
 25dkg sira(gauda ili slično)
sol,papar svježi bosiljak
maslac i krušne mrvice za kalup ja sam stavila papir za pecenje umesto toga

Skuhati i ocjediti makarone.Kalup za tortu okrugli ili duguljasti,ja sam koristila  ovaj put okrugli.namazati maslacem i posipati mrvicama. ili obloziti papirom za pecenje,ja sam tako jer mi je prakticnije.Nasjeckati češnjak, bosiljak i šunku, posoliti .U veču posudu staviti testo obareno grašak ili sampinjone naribani sir,šunku sa začinima te promješati.U posebnoj posudi izmješati vrhnje, jaja i ajvar te uliti u testo i sve još jednom dobro izmješati.Staviti u kalup i peći u zagrijanoj pećnici na 200 stupnjeva oko 45 minuta.Izvaditi iz pečnice i ostaviti u kalupu još 10 minuta te ga onda skinuti. Posluživanje Savjet:na dno pećnice staviti posudu sa vručom vodom da se tjestenina prilikom pećenja ne zasuši.Podelite sa prijateljima na fb mozda nekom zatreba ideja.Kako izgleda sa makaronama u duguljastom plehu imate kad kliknete OVDE

Pogledajte i recept za najlepsu salatu sa pecenim paprikama

procitaj i ovaj recept