POCETNA STRANA

Pogledaj i ovaj recept obavezno

POGLEDAJ RECEPT ZA PAPRIKU U PAVLACI NA BRZAKA

POGLEDAJTE KAKO SACUVATI MUSKATLE PREKO ZIME

ZAPRATITE KANAL DA PRATITE SLAVSKE RECEPTE

Podelite recept sa prijateljima

Translate ПРЕВОДАЧ Преведувач TŁUMACZ ΜΕΤΑΦΡΑΣΤΗΣ

Posna Menaz torta

Ima vise naziva za ovu tortu ja sam je u novinama nasla pod ovim imenom


300 g šećera
4 dl vode
18 kašika brašna
2 kašike kakaoa
4 kašike ulja
3 kašike đžema ja sam od kajsije stavila

2 kašičice sode bikarbone
1 šaka sjeckanih oraha

FIL:
1/2l vode
2 kesice pudinga od čokolade
200 g čokolade za kuvanje posne Menaz
250 g margarina
300 g šećera u prahu
300 g mljevene plazme posne
JOŠ: 500 ml slatke pavlake posne ili slaga

Kora: u vodi otopit šećer pa dodati ulje, brašno pomiješano sa sodom, kakao, orahe i đžem. Tijesto podijelit na dva dijela da se ispeku dvije kore. peći u tepsiji br.30 Pečene kore presjeći vodoravno tako od dvije kore da imamo 4 kore.
Tako ide u original receptu ali ja sam se plasila da ne budu tanke pa sam pravila sa 3 kore
FIL: U vodi skuvati puding po upustvu. 
U kuvan puding dodati čokoladu da se istopi. 
U hladan fil dodati margarin koji smo dobro umutili sa šećerom Dobro smjesu sjediniti.na kraju dodati mljevenu plazmu. 
Posebno umutiti slatku pavlaku u čvrst snijeg.
Filovati kora plus fil plus šlag ili slatka pavlaka i tako naizmjenično dok se sve ne utroši.u ovom clanku imate i par posnih video recepata 
Reecept za najlepsu posnu salatu za slave imate OVDE
Recept za posno jelo sa paprikom iz tursije i ajvarom .VIDEO  imate OVDE.Reecept za najlepsu posnu salatu za slave imate OVDE-Recept za najlepse POSNE kolace sa bananom za par minuta imate OVDE


 Recept za POSNE Cupavce za par minuta koji se ne peku VIDEO imate OVDE-





Pogledajte i recept za najlepsu salatu sa pecenim paprikama

procitaj i ovaj recept