POCETNA STRANA

Pogledaj i ovaj recept obavezno

POGLEDAJ RECEPT ZA PAPRIKU U PAVLACI NA BRZAKA

POGLEDAJTE KAKO SACUVATI MUSKATLE PREKO ZIME

ZAPRATITE KANAL DA PRATITE SLAVSKE RECEPTE

Podelite recept sa prijateljima

Translate ПРЕВОДАЧ Преведувач TŁUMACZ ΜΕΤΑΦΡΑΣΤΗΣ

Najlepsi recepti za zimnicu ,po starinski ,nikad se ne pokvare

  

Na blogi umam oko 200 recepata za zimnicu ,ni sama ne znam otkud ih toliko.
Uvek pravim domace,jer tako sam navikla moje,a tako su i mene moji navikli
.Ovde sam izdvojila par samo,imam ih vec napisane na blogu pa vi kliknite na onaj koji vas zanima /
 



Recept za papriku punjenu kupusom po starinski bez hemije  imate OVDE -RECEPT ZA ARONIJU U MEDU IMATE OVDE
Recept za krastavce  na hladno tako mi se nikad ne pokvare imate OVDE
Recept za krastavce punjene papriciom imate OVDE 

-Recept za najlepsu barenu papriku bez hemije imate OVDE
Recept za zimnicu na hladno imate  OVDE
Recept za papriku u pavlaci imateOVDE
  Recept za jeger Zimnicu mnogo jednostavniju od ajvara imate OVDE
Ako vec pravite zimnicu i imate paprika obavezno probajte i najlepsu i najkremastiju salatu sa pecenim paprikama recept za nju imate OVDE






 






Recept za starinski ajvar imate OVDE,RECEPT ZA NAJBOLJI PRESOLAC ZA KRASTAVCE KOJI SE NIKAD NE POKVARE IMATE OVDE.

Recept za punjene krastavce imate OVDE.Recept za papriku u pavlaci imateOVDE. Recept za prelep pekmez od dinja imate OVDERecept za krastvace ukiseljenje sa hlebom imate OVDE-










Pogledajte i recept za najlepsu salatu sa pecenim paprikama

procitaj i ovaj recept