POCETNA STRANA

Pogledaj i ovaj recept obavezno

POGLEDAJ RECEPT ZA PAPRIKU U PAVLACI NA BRZAKA

POGLEDAJTE KAKO SACUVATI MUSKATLE PREKO ZIME

ZAPRATITE KANAL DA PRATITE SLAVSKE RECEPTE

Podelite recept sa prijateljima

Translate ПРЕВОДАЧ Преведувач TŁUMACZ ΜΕΤΑΦΡΑΣΤΗΣ

Recepti za TRI predloga za jela bez mesa

Pre nokoliko dana najavili su mi se gosti ,nista cudno nista strasno pomislih,medjutim gosca mi rece kako jedno od njih ne jede meso,a ni drugi nisu ljubitelji.Uh sta cu sad majko mila ,da se ne obrukam mislilim se ja.Kod nas balkanaca nema rucka bez mesa,pogotovo kod mojih muskaraca.ali sta je tu je.Izvukla sam se nekako,gosti su bili zadovoljni ili su bar tako rekli,ako lazu njima na cast :D
Recepte sam vec napisala na blogu pa vi kliknite na taj koji vas interesuje.

Ovo sa leve strane je zapaceni brokoli sa sirom i jajima,zacudila sam se koliko je ukusno a sasvim je jednostavno za napraviti recept za njega imate kad kliknete OVDE
Ovo pored su sampinjoni punjeni sa povrcem na pirincu recept za njega imate OVDE
ovo skroz dole je cela glavica karfiola zapecena u rerni recept za njega imate OVDE
Za ovaj put toliko,mada kad malo bolje razmislim ima jos dosta jela bez mesa na mom blogu jer postim svaki post,pa ako vam zatreba jos neki potrazite.Podelite recet sa prijateljima na fb ,mozda imate nekog ko nije ljubitelj mesa pa evo par ideja.

Pogledajte i recept za najlepsu salatu sa pecenim paprikama

procitaj i ovaj recept